[Apocalypse.cow] Databanken GPBV

Uytterhoeven, Patrik patrik.uytterhoeven op vlaanderen.be
Ma Aug 14 08:19:56 CEST 2017

ok dus ik zal opzetten en data migreren van
gpbv ontwikkel
gpbvbron_ontwikkel

voor gpbvregister was er al een migratie gebeurt op 1 server van, gpbvregisterbeheer-postgres-on-1 en gpbvregisterbeheer-postgres-oe-1 met de volgende databanken:
gpbvregister
gpbvregisterbeheer
riebron
riebronbeheer

wat doe ik hiermee ? laat ik die zo of moet dat 1 lege nieuwe databank worden ? indien Ja welke naam ? gpbvregister of gpbvregisterbeheer ?

Patrik Uytterhoeven
Systeembeheerder

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be>
www.milieuinfo.be<http://www.milieuinfo.be>