[Apocalypse.cow] referentiebestand IHM - verwerkers

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Ma Dec 11 09:29:53 CET 2017

Dag Dave,

In JIRA aub en aan mij "assignen" aub.

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Dave Van Hasselt <dave.van.hasselt op ovam.be>
Verzonden: zondag 10 december 2017 09:12
Aan: Heyvaert, Geert
Onderwerp: referentiebestand IHM - verwerkers

hallo Geert,

we hadden afgesproken dat ik het bestand met referentiegegevens (IHM en verwerkers) vrijdag zou aanleveren.

Dat is niet gelukt. Het is meer werk dan ik had ingeschat. En wil graag simuleren voor ik het definitieve bestand aanlever.

Dinsdag of woensdag moet lukken.

Mail ik het door of plaats ik het in Jira ?

Vriendelijke groeten,

Dave Van Hasselt
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800 MECHELEN
Afdeling Afval- en Materialenbeheer
Dienst Administratief- en Datacentrum
tel. : 015 284 538
www.ovam.be