[Apocalypse.cow] Komende acties IJV campagne

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Wo Dec 20 09:22:02 CET 2017

?Dag Bart,

Wel ik dacht dat je een bronbestand met de steekproefinformatie nog ging aanleveren (via JIRA), die wij dan nog moesten publiceren. Nu jullie dat zelf kunnen is dat veel beter uiteraard.

meer is het niet

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be