[Apocalypse.cow] mail signature vlaanderen account

De Blende, Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Do Dec 21 12:04:45 CET 2017

Mickeysoft heeft mijn signature opgegeten … En denk dat de kleuren oranje zijn voor Omgeving, niet groen … Dus ik zou Geert zijn voorbeeld niet nemen.

Je kan best volgende richtlijnen volgen -> https://www.milieuinfo.be/confluence/display/DIDM/Emailhandtekening

Mvg

From: "Apocalypse.cow" <apocalypse.cow-bounces op list.omgevingvlaanderen.be> on behalf of "Heyvaert, Geert" <geert.heyvaert op vlaanderen.be>
Date: Thursday, 21 December 2017 at 11:44
To: "apocalypse.cow op list.omgevingvlaanderen.be" <apocalypse.cow op list.omgevingvlaanderen.be>
Subject: [Apocalypse.cow] mail signature vlaanderen account

Team,

Had de vraag al gehad. Kunnen jullie je mobiel nummer toevoegen aub (indien nog niet gedaan)? Ook departement zou goed zijn.

Je kan mijn signature als voorbeeld gebruiken .....

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT – Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be