[Apocalypse.cow] Dead code

De Blende, Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Zo Jul 30 17:59:27 CEST 2017

Beste Coe(i)(n)en,

Ik merk dat er in GPBV heel veel DEAD of onafgewerkte code zit.  Met dead code bedoel ik code dat nul komma nul bijdraagt tot de functionaliteit die GPBV nodig heeft.

1.       Ik denk niet dat we een WADL file nodig hebben. Die code is trouwens niet afgewerkt.

@Controller
@RequestMapping("/riebronbeheer.wadl")
public class WADLController {

2.       De Axon event asserters worden ook nergens gebruikt.

3.       Milieuvergunnen AR lijkt ook niet gebruitk te zijn.

Ik ben nog maar een half uur aan het kijken in de code, dus ik vermoed dat er nog veel meer van zulke dingen zijn.

Ik stel voor van zulke code gewoon met Roundup vernietigen.

Mvg
Christophe