[Apocalypse.cow] Sprint 15 - Accepteerbaar colom

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Di Nov 21 13:26:23 CET 2017

?Dag Dries,

Heb beiden toegevoegd aan scope sprint16 (planning morgen)

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Wouters, Dries
Verzonden: dinsdag 21 november 2017 13:19
Aan: Heyvaert, Geert
CC: Baeyens, Iris
Onderwerp: RE: Sprint 15 - Accepteerbaar colom

Dag Geert,

Ik heb de tickets die op de accepteerbaar kolom staan nagekeken.
Opmerkingen via een comment aangegeven.

Morgen zal ik er niet bij kunnen zijn. Iris zal wel aanwezig zijn.

Buiten de tickets voor RO zijn voor mij volgende tickets belangrijk
BSOS - 3053 Tekst dossierscherm komt niet overeen met tekst dossier --> niet goed voor het vertrouwen in het systeem (hoorde afgelopen week nog iemand die terug overgeschakeld is naar Word);
BSOS - 3076 Status geeft geen boete aan terwijl er een boete opgelegd is --> mijn rapportering klopt hierdoor niet.

Mogelijks heeft Iris nog belangrijke bugs...

Als je het mondeling even nog wenst te bespreken, welkom (je kan in mijn agenda).

Gr,
Dries