[Apocalypse.cow] technische fout bij simuleren

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Wo Nov 29 10:03:19 CET 2017

Dag Dave,

Kan je een JIRA ticket maken (assign aan mij), aub? Met zeker het bestand in bijlage waarmee je deze error krijgt? Zo kunnen wij dit reproduceren en de root cause achterhalen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be