[Apocalypse.cow] Laatste dag Departement Omgeving op 6/12

Coenen, Ken 1Q2B ken.coenen op vlaanderen.be
Wo Nov 29 16:05:23 CET 2017

Beste collega's,

Voor sommigen is het misschien al geweten, maar ik presteer momenteel mijn laatste sprint bij Departement Omgeving als Team Lead voor het ontwikkelteam van Geert Heyvaert.

Concreet is mijn laatste werkdag 6 december.

Mijn werkgever is Ordina, en sinds dit jaar bereiken ze klanten met de propositie High Performance Teams<https://www.ordina.be/nl-nl/services-et-solutions/themas/high-performance-teams/>, waarbij een volledig Ordina team ingezet wordt bij onze klanten.

Als Practice Manager bij Ordina (carrièrebegeleiding, coach), sta ik achter deze strategie, omdat:

  *   het de collegialiteit tussen werknemers verhoogt, wat bij een consultancy bedrijf niet evident is
  *   we de technologieën kunnen gebruiken waar we zelf in geloven en door en door kennen
  *   op deze manier van werken de klant zijn project snel gerealiseerd ziet ("shorter ???time to market")

Dit heeft dergelijk succes, dat Ordina mensen moet weghalen bij bestaande klanten om deze teams te staffen. Hier val ik dus ook onder.
Concreet ga ik vanaf 7 december bij KBC in Leuven een tweede Ordina team aansturen waarbij we cloud-native applicaties<https://pivotal.io/cloud-native> zullen ontwikkelen in Java met Spring Cloud en zullen deployen via Kubernetes.

Ik had graag nog net dat ietsje meer gerealiseerd bij Departement Omgeving, maar ik heb het gevoel dat ik een team achterlaat met meer structuur ?in vergelijking met mijn start begin 2017. Succes nog Christophe, Xavier, Johan, Kevin, Chris en Geert met de ?uitdagingen die nog komen.

Ik heb ook met vele anderen een positieve samenwerking gekend, waarvoor dank!

Wie in contact wil blijven of vragen heeft, mag me zeker toevoegen op LinkedIn of een berichtje sturen.
https://www.linkedin.com/in/coenenken/

Veel succes met jullie verdere loopbaan,

[cid:92701646-b48a-448a-a876-c333b596f898]