[Apocalypse.cow] URGENT: Jullie input vereist

Bart Vangilbergen bart.vangilbergen op ovam.be
Vr Okt 6 16:38:45 CEST 2017

Ik was de brief IMJV_Brief_B_maximaal vergeten in bijlage te zetten. Hierbij dus.

Bart Vangilbergen | celhoofd ADC, team Koepel
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800 MECHELEN
T 015 284 387 | F 015 284 164
E bart.vangilbergen op ovam.be | www.ovam.be

Samen maken we morgen mooier
Heeft u onze nieuwsbrief al gelezen? Schrijf u in op [ http://www.ovam.be/nieuwsbrief | www.ovam.be/nieuwsbrief ] .

Van: "Bart Vangilbergen" <bart.vangilbergen op ovam.be>
Aan: "Heyvaert, Geert" <geert.heyvaert op vlaanderen.be>
Cc: "Christine Dumon" <christine.dumon op ovam.be>, "apocalypse cow" <apocalypse.cow op list.omgevingvlaanderen.be>
Verzonden: Vrijdag 6 oktober 2017 16:33:25
Onderwerp: Re: URGENT: Jullie input vereist

Hallo Geert,

we doen ons best om alles zo snel mogelijk op te volgen.

Ik heb net mijn commentaar gegeven in IMJV-5262. Als ik even stout mag zijn: er wordt gevraagd om de brieven na te kijken, maar worden deze ontwerpen door de ontwikkelaars deftig bekeken vooraleer ze ter controle naar ons worden doorgestuurd? Er zitten in de ontwerpen soms nog redelijk flagrante zaken die toch ook moeten opgemerkt worden wanneer deze issue wordt verwerkt. Ik zet wat zaken ter illustratie in bijlage.

- OVAM-aanmaningsbrief: bij de briefkenmerken staan onvolledige zaken ('CONTACTPER', emailadres ontbreekt, enz.), zin wordt onterecht afgebroken (p. 1 voorlaatste alinea), 'CBB-', enz. Zaken die in de originele brief in vet stonden staan niet meer in vet, enz.

- IMJV_Brief_B_maximaal: pagina 2 is bijna volledig blanco en gaat verder op pagina 3.

Ik wil hiermee niet vitten, maar het zou heel wat tijd besparen indien deze zaken niet heen en weer moeten gaan waardoor wij in tijdnood geraken.
Ik hoop dat je me hierin kan begrijpen ;)

Groeten,