[Apocalypse.cow] Helpteksten IMJV

Buntinx, Johan johan.buntinx op vlaanderen.be
Di Okt 10 09:39:54 CEST 2017

Tom,

De originele helpteksten zoals jij ze hebt aangeleverd zijn beschikbaar in een svn repo en ze zijn beschikbaar onder https://svn.milieuinfo.be/productie/svn/imjv/imjv-help/tags/1.0.0/
Ik ga nu verder met de aanpassingen zoals beschreven in IMJV-5189 en 5190.

Johan

Van: Tom Van Gulck <tom op milieuinfo.be<mailto:tom op milieuinfo.be>>
Datum: maandag 9 oktober 2017 16:46
Aan: Johan Buntinx <johan.buntinx op vlaanderen.be<mailto:johan.buntinx op vlaanderen.be>>
CC: "Heyvaert, Geert" <geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>>
Onderwerp: Re: Helpteksten IMJV

Johan,

deze url is de definitieve url voor de helpteksten https://www.milieuinfo.be/imjv-help Je kan de code nu aanpassen zodat de url base matched met de nieuwe url.
Ik ga de oude plone site al uitzetten. Zo zie je ook heel duidelijk wat er niet werkt. De urls van het deel afval werken sowieso niet en verwijzen nog aanaardde oude site. Dat dient ook aangepakt te worden. Ofwel door de urls weg te halen, ofwel door bvb die urls te linken aan pagina’s in de imjv website. Dat gaat er dan wel raar uitzien omdat je stijl van de site helemaal anders is dan die van de toepassing.

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be>
www.milieuinfo.be<http://www.milieuinfo.be>

[cid:2376B939-2150-423C-8C5A-401F5AB7FFD7 op mmis.be] [cid:5D3DD784-E83E-4009-9ADC-35877EC1C1CF op mmis.be]  [cid:D6DB3F0F-641D-444D-A8F8-204DE21EE57F op mmis.be] [cid:88CF64B4-2C47-48FB-B4AF-3AEF93EE6B24 op mmis.be]