[Apocalypse.cow] FW: Vraag VVV's - IMJV

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Do Okt 12 08:42:50 CEST 2017

ter info

Geert Heyvaert
ICT – Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Bart Vangilbergen <bart.vangilbergen op ovam.be>
Verzonden: woensdag 11 oktober 2017 14:01
Aan: De Meersman, Charlotte
CC: Heyvaert, Geert; Koen Smeets
Onderwerp: Re: Vraag VVV's - IMJV

Hallo Charlotte,

bedankt voor de info.

Jullie wachten tot eind oktober met de verzending van de kennisgevingen opstart boeteprocedure. Nochtans hebben we van jullie (Ingrid Laenen) op 9 oktober al het bericht gehad dat de overtreder VALCKENIER GARAGE van VVV AMB/ADC-KOEP/BV/VVV/183 zijn boete van 300 euro al betaald heeft. Deze heeft dan toch al vroeger de kennisgeving van de opstart boeteprocedure ontvangen?

De IMJV-databank wordt vermoedelijk ergens in november leeg gezet zodat de nieuwe IMJV-campagne kan opgezet worden. Vanaf dat moment is het online IMJV-loket niet meer beschikbaar.
We willen zeker vermijden dat de ene overtreder (meer) tijd heeft om zijn IMJV alsnog in te dienen dan een andere overtreder.

Ik zet de IMJV-projectverantwoordelijke Geert Heyvaert in copy bij deze mail. Hij is de centrale figuur en kan bepalen wanneer het online IMJV-loket offline wordt gehaald. Eind januari 2018 is helaas niet mogelijk, vrees ik.

Met vriendelijke groeten,

Bart Vangilbergen | celhoofd ADC, team Koepel
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800  MECHELEN
T 015 284 387 | F 015 284 164
E bart.vangilbergen op ovam.be | www.ovam.be

Samen maken we morgen mooier
Heeft u onze nieuwsbrief al gelezen? Schrijf u in op www.ovam.be/nieuwsbrief<http://www.ovam.be/nieuwsbrief>.