[Apocalypse.cow] Tickets voor acceptatie

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Ma Okt 23 14:52:03 CEST 2017

Dag Bart,

Er zijn 2 tickets die ik niet heb afgesloten omdat het issue nog niet is opgelost:
IMJV-5190 : We kijken dit na.
IMJV-5162 : We kijken dit na.

IMJV-5261 heb ik afgesloten maar kan ik niet testen. Ik heb dit genoteerd in het issue.
    = > Geert: Is ok voor nu. Wij hebben dit wel voldoende getest

IMJV-5310: dit is geen issue van ons. Ik begrijp ook niet wat er in het issue staat en laat het dus over aan jullie.
=> Geert: was een technisch probleem, is nu getest en OK.

gegroet,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Er zijn 2 tickets die ik niet heb afgesloten omdat het issue nog niet is opgelost:
IMJV-5190
IMJV-5162

IMJV-5261 heb ik afgesloten maar kan ik niet testen. Ik heb dit genoteerd in het issue.

IMJV-5310: dit is geen issue van ons. Ik begrijp ook niet wat er in het issue staat en laat het dus over aan jullie.

Nog eens bedankt voor alle aanpassingen!!

Bart Vangilbergen | celhoofd ADC, team Koepel
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800  MECHELEN
T 015 284 387 | F 015 284 164
E bart.vangilbergen op ovam.be | www.ovam.be

Samen maken we morgen mooier
Heeft u onze nieuwsbrief al gelezen? Schrijf u in op www.ovam.be/nieuwsbrief<http://www.ovam.be/nieuwsbrief>.