[Apocalypse.cow] FW: Amanda migratie

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Vr Sep 8 15:27:33 CEST 2017

?ter info

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Acd-dev <acd-dev-bounces op list.milieuinfo.be> namens Mordijck, Kevin <kevin.mordijck op vlaanderen.be>
Verzonden: vrijdag 8 september 2017 15:26
Aan: acd-dev op list.milieuinfo.be
Onderwerp: [Acd-dev] Amanda migratie

Beste collega's,

Ik ben bezig met de migratie van de amanda server. De nieuwe servers krijgen nieuwe namen:

amanda-on-1.vm.cumuli.be<http://amanda-on-1.vm.cumuli.be/>

amanda-oe-1.vm.cumuli.be<http://amanda-on-1.vm.cumuli.be/>

amanda-pr-1.vm.cumuli.be<http://amanda-on-1.vm.cumuli.be/>

Hierdoor moeten al de huidige templates en de nieuwe templates voor de ontwikkel omgeving niet meer

amanda-pr-752.mmis.be<http://amanda-pr-750.mmis.be/> en
amanda-pr.cumuli.be<http://amanda-pr-on.cumuli.be/>
bevatten , maar dus nieuwe naam afhankelijk van de omgeving waaring gewerkt wordt. Dus maar 1 url.

Ik zelf heb al de bestaande templates al aangepast. Graag dus in de toekomst de nieuwe server gebruiken voor de ontwikkel omgeving in de templates voor de oho omgeving.

Met vriendelijke groeten,

Kevin