[Apocalypse.cow] FW: Migratie formservers naar OHO

Merckx, Ulrich ulrich.merckx op vlaanderen.be
Do Sep 14 14:58:18 CEST 2017

Bij deze de melding dat alle servers nu gebruik maken van de nieuwe formservers.

Mvg,
Ulrich Merckx
Ontwikkelaar

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 00 00,  M 0478 69 59 18
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be>
www.milieuinfo.be<http://www.milieuinfo.be>

[cid:88CF64B4-2C47-48FB-B4AF-3AEF93EE6B24 op mmis.be]