[Apocalypse.cow] FW: Afwezigheid

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Vr Sep 15 09:07:29 CEST 2017

?ter info

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Lens, Benny
Verzonden: vrijdag 15 september 2017 08:55
Aan: Heyvaert, Geert; Van Craeynest, Kenzo
CC: Hans.vernimme op ctg.com
Onderwerp: Re: Afwezigheid

Hallo Geert, Kenzo,

Nogmaals mijn excuses, maar ik ga vandaag weer niet aanwezig zijn.
We zijn gisterenavond terug naar de dokter mogen gaan omdat de toestand niet betert. Nu hebben we de medicatie opgevoerd en zijn ook met een antibiotica-kuur gestart.
Doordat er geen andere oplossing voor opvang is (Els is in opleiding bij haar nieuwe job, grootouders zijn op verlof in Griekenland), ben ik genoodzaakt om ook vandaag bij haar te blijven.

@Geert,
Ik ben woensdag gestart aan de regressie en tot nu toe nog geen extra critische bugs gevonden.

@Kenzo,
Ik zal trachten vandaag of morgen nog enkele ticketjes van mij op te lossen.

Mvg,
Benny