[Apocalypse.cow] Migratie uitgevoerd op OEFEN

Coenen, Ken 1Q2B ken.coenen op vlaanderen.be
Vr Sep 15 15:49:09 CEST 2017

Tom, Ruben, Laura,

De migratie op OEFEN werd succesvol uitgevoerd op GPBV versie 0.1.11 met de nieuwste Access versie van 14 september.
Vergunningsbesluiten werden zoals afgesproken nog niet gemigreerd.

Jullie vinden de log-bestanden op Confluence https://www.milieuinfo.be/confluence/pages/viewpage.action?pageId=84510733.
De foutboodschappen ivm. De besluiten mogen jullie negeren.

Alle feedback is welkom.

Vriendelijke groet, Ken

From: "Boonen, Tom" <tom.boonen op vlaanderen.be<mailto:tom.boonen op vlaanderen.be>>
Date: donderdag 14 september 2017 12:35
To: Ken Coenen <ken.coenen op vlaanderen.be<mailto:ken.coenen op vlaanderen.be>>
Subject: RE: Migratie

Beste Ken,

Ik kan u een nieuwe versie doorgeven ...
Er is hier op de werkgroep besloten om tot woensdag de oude aan te blijven vullen is dat ok voor jullie?

Groeten,
Tom Boonen
Adviesverlener

DEPARTEMENT OMGEVING
Milieuvergunningen Limburg
Afdeling Gebiedsontwikkeling, Omgevingsplanning en -Projecten
T 011 74 25 95 , F 011 74 25 99