[Apocalypse.cow] URGENT DRINGENDE Jira-issue

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Wo Sep 20 11:03:02 CEST 2017

TOPIC VOOR STAND UP !!!

Misschien nu al naar kijken aub? Ken, kan jij al oppikken terwijl ik nog bij ANB zit?

dank

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Bart Vangilbergen <bart.vangilbergen op ovam.be>
Verzonden: woensdag 20 september 2017 10:10
Aan: Coenen, Ken 1Q2B; Heyvaert, Geert; Ebru
CC: Christine Dumon; Koen Smeets
Onderwerp: DRINGENDE Jira-issue

Hallo,

ik heb een dringende Jira-issue aangemaakt IMJVHLPD-10170<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/IMJVHLPD-10170>

IMJV-plichtige 00631492000105 (Mercedes Mechelen) heeft een Verslag van vaststelling gekregen wegens het niet indienen van het IMJV.

Zij gaan dus een boete ontvangen, maar de (hoogte van de) boete is afhankelijk van het feit of ze hun IMJV alsnog indienen.

Ze proberen dit te doen (in IE), maar de browser blijft hangen. Ik heb zelf ook al eens geprobeerd (in Firefox), maar ik krijg het IMJV ook niet ingediend.
Na een tijdje krijg je foutmelding:

Status
Niet gevonden

De opgegeven resource werd niet gevonden.

https://www.milieuinfo.be/error/502.html

Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden want dit heeft nogal wat financiƫle gevolgen voor deze onderneming!

Kunnen jullie mij op de hoogte houden?

Bedankt!

Bart Vangilbergen | celhoofd ADC, team Koepel
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800  MECHELEN
T 015 284 387 | F 015 284 164
E bart.vangilbergen op ovam.be | www.ovam.be

Samen maken we morgen mooier
Heeft u onze nieuwsbrief al gelezen? Schrijf u in op www.ovam.be/nieuwsbrief<http://www.ovam.be/nieuwsbrief>.