[Apocalypse.cow] Sprint 12 planning Team Geert

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Do Sep 28 10:36:50 CEST 2017

Dag collega's,

Op Active sprints<https://www.milieuinfo.be/jira/secure/RapidBoard.jspa?rapidView=412&view=detail> vind je de resultaten van onze sprint 12 planning.

Highlights:

  *   [*] Productie support
  *   [*] IMJV
  *   [*] Campagne 2018 - Business backlog
  *   [*] GPBV 1.0
  *   [*] Produtiegang support (Besluiten migratie)
  *   [*] Mercator export validatie
  *   [*] GPBV-364: RIE rubriek > 300 char, niet publiceerbaar
  *   [*] GPBV-359: Nieuwe RIE rubriek-Vlarem koppeling wordt niet bijhouden in DB
  *   [*] GPBV-346: Eerste publicatie
  *   [*] GPBV-366: Kiezen juiste Vlarem rubriek
  *   [*] BSOS
  *   [*] BSOS-3040: Dossier blijft hangen
  *   [*] BSOS-3069: Resultaten OEFEN validatie (versie 2.0.6)
  *   [*] BSOS-xxxx: Herwerken "Belangrijke mededeling"

Op de review van 11/10 graag volgende aanwezigheid:

?

- Tom B, Ruben VDW en Laura DC voor GPBV

- Bart V en Christine D voor IMJV

- Dries W en Iris B voor BSOS

Alvast bedankt,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be