[Apocalypse.cow] beraadslaging 13/089

Wouters, Dries dries.wouters op vlaanderen.be
Wo Aug 8 18:06:18 CEST 2018

Merci Piet om dit snel na jouw vakantie verder op te pikken!

Lijkt me inderdaad goed nieuws.

Misschien is het wel gevaarlijk om ook de bevraging van het KSZ nu al door BSOS te laten doen. Ik heb dit nog niet kunnen testen daar we nog geen zekerheid hadden mbt de machtigingen. De relaese staat voor de deur (overmorgen) en het zou jammer zijn als de rest niet kan doorgaan door een of andere bug.

Geert, wat is jouw inschatting?
Hoe lang duurt het om deze versie minstens in oefen of ontwikkel te zetten zodat ik kan testen?

Gr,

Dries Wouters
Handhavingsmanager

Afdeling Handhaving
Sanctionering en Advisering
T 02 553 14 85

Van: Vanhoutte, Piet
Verzonden: woensdag 8 augustus 2018 16:57
Aan: Wouters, Dries <dries.wouters op vlaanderen.be>; Heyvaert, Geert <geert.heyvaert op vlaanderen.be>
Onderwerp: FW: beraadslaging 13/089

Dag Dries, Geert,

Zoals ik vermoedde, zie hieronder het antwoord van het comité van de Kruispuntbank, zoals ik het lees louter een formaliteit en dus geen belemmering voor de toepassing in BSOS voor ook de RO-dossiers (aangezien beide beschikken over een machtiging van het RR). Ik maak de nodige stukken over aan het comité zodat dit asap in orde is.

Met vriendelijke groeten,

Piet Vanhoutte
Projectleider
Interne Beheerscontrole