[Apocalypse.cow] Nieuwe versie BSOS

Wouters, Dries dries.wouters op vlaanderen.be
Vr Aug 10 17:22:19 CEST 2018

Collega’s,

Ik heb (hetzij kort door al de laatste wijzigingen) nog even door de toepassing kunnen lopen.
Ik heb geen blokkende tickets meer ontdekt.
We kunnen de geplande acties dus uitvoeren met die verstande dat er maandag wel verder gewerkt worden aan de niet blokkerende tickets.

Ik heb ondertussen ook met Christophe gebeld om dit te melden.

@Christophe:
Als je me het lijstje van de secretariaatsmedewerkers doorgeeft, dan vraag ik die rechten nog aan. Dat moet de issue van daarstraks ook oplossen.
Zaterdag heb ik BBQ van onze pa dus kan ik niet testen. Zondag probeer ik van de kinderen af te geraken zodat ik kan testen 😉

We gaan ervoor!
Ik hou jullie op de hoogte!

Gr,

Dries Wouters
Handhavingsmanager

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Handhaving
Sanctionering en Advisering
T 02 553 14 85
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be/>

[cid:image009.jpg op 01D1FE0F.E272BD70]<https://twitter.com/omgevingVL> [cid:image010.jpg op 01D1FE0F.E272BD70] <https://www.facebook.com/Departementomgeving>  [cid:image011.jpg op 01D1FE0F.E272BD70] <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving>
[logo-handtekening]