[Apocalypse.cow] Nieuwe versie BSOS

Wouters, Dries dries.wouters op vlaanderen.be
Zo Aug 12 14:37:50 CEST 2018

Dag Christophe,

Bij mij lukt ook alles wat ik geprobeerd heb.
De versie kan dus blijven staan!!!

Je moet BSOS vanavond niet meer down brengen. Ik zal zorgen dat ik maandag vroeg op het werk ben 😉

Merci aan heel het team om zo intensief aan BSOS te werken om onze deadline te halen!!

Gr,

Dries Wouters
Handhavingsmanager

Afdeling Handhaving
Sanctionering en Advisering
T 02 553 14 85

Van: De Blende, Christophe
Verzonden: zondag 12 augustus 2018 8:22
Aan: Wouters, Dries <dries.wouters op vlaanderen.be>
CC: apocalypse.cow op list.omgevingvlaanderen.be; Vanhoutte, Piet <piet.vanhoutte op vlaanderen.be>; Baeyens, Iris <iris.baeyens op vlaanderen.be>; Raedschelders, Sigrid <sigrid.raedschelders op vlaanderen.be>; Peirelinck, Kris <kris.peirelinck op vlaanderen.be>
Onderwerp: Re: [Apocalypse.cow] Nieuwe versie BSOS

Dag Dries,

release in productie van BSOS is afgerond:

  *   deploy van release 3.0.6
  *   migratie van documenten naar S3 ikv TAW richtlijnen
  *   migratie van taken en statussen ikv facultatieve workflow
  *   replay van query model voor de veranderingen aan de rapporten
  *   her-indexering van de full text search voor de nieuwe zoek opties (deze is nog gaande)

Je mag dus beginnen testen. Ik heb zelf al een paar testen gedaan en ik ben nog geen fouten tegengekomen.  Zoals afgesproken zal ik dan vanavond BSOS weer down brengen zodat je maandag de nieuwe werkafspraken kan uitleggen.

Met vriendelijke groeten,

Christophe De Blende
Ontwikkelaar

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer, en Digitale Maatschappij
M 0498 16 13 87
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be/>

[cid:image001.png op 01D4324A.0AC2BC10]<https://twitter.com/omgevingVL> <https://twitter.com/omgevingVL> [cid:image002.png op 01D4324A.0AC2BC10] <https://www.facebook.com/Departementomgeving>  <https://www.facebook.com/Departementomgeving> [cid:image003.png op 01D4324A.0AC2BC10] <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving> <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving>

 <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving>

<https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving>

[cid:image004.png op 01D4324A.0AC2BC10]