[Apocalypse.cow] verzendadressen IMJV 2017

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Ma Feb 5 16:05:02 CET 2018

Dag Thomas,

Je wil dus een lijst van CBB adressen (adres welke op de uitnodigingsbrief is verschenen?) van alle bedrijven (met of zonder groepering?) die een verslag hebben ingediend met een afvalluik voor de Campagne 2017-Aangifte 2016.

Adres: Naam bedrijf, straat, nummer, busnummer, postcode, plaats?

Correct?

bedankt,

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be