[Apocalypse.cow] tickets ...

Rasschaert, Xavier xavier.rasschaert op vlaanderen.be
Wo Jan 10 12:11:42 CET 2018

Dag Tom, Laura en Ruben

Omtrent het verwijderen van de GPBV-installaties: GPBVA-379<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/GPBVA-379>

Deze functionaliteit is klaar en wordt in de volgende release meegenomen.
Dit heeft iets langer geduurd omdat er ook rekening moest gehouden worden met wat te doen met de installatie fiches die blijven kleven zijn.

Voor dit probleem werd een apart ticket GPBVA-395<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/GPBVA-395> aangemaakt zodat jullie sneller terug installaties kunnen verwijderen.

Omtrent GPBVA-394<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/GPBVA-394> :

Dit ticket beschrijft dat het in de nieuwe versie van GPBV het niet mogelijk zal zijn om niet-GPBV rubrieken te selecteren.

Ik vermoed dat dit niet essentieel (op korte termijn) is, zoniet dan moeten we dit rechtzetten.

Omtrent GPBVA-365<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/GPBVA-365>:

Dit ticket bevat de wijzigingen voor het toevoegen/bewerken van een IOA.
Waarbij we de VLAREM-rubrieken anders ophalen en wijzigbaar maken ten allen tijde.

Stand van zaken:

De tickets staan klaar om getest te worden. Er moeten nog enkele aanpassingen gebeuren op de oefen/productie omgeving alvorens deze getest kunnen worden.

Je kan de vooruitgang volgen op https://www.milieuinfo.be/jira/secure/RapidBoard.jspa?rapidView=495&selectedIssue=GPBVA-395&quickFilter=1507

De tickets inclusief GPBVA-378<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/GPBVA-378>? wordt verder aan gewerkt.

Afhankelijk van de eventuele opmerkingen/bugs bij de validatie van die tickets kan ik echter geen garantie geven wanneer dit tot in productie komt.

We contacteren jullie van zodra een productie release mogelijk is.

met vriendelijke groeten,

Xavier Rasschaert
IT Consultant

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel 0495830943
E-mail xavier.rasschaert op vlaanderen.be