[Apocalypse.cow] Laden van vooringevulde gegevens

Dave Van Hasselt dave.van.hasselt op ovam.be
Di Jan 23 16:53:18 CET 2018

hey Geert,

heb je de oorzaak van de validatiefout in dat ene bestand kunnen achterhalen ?

Morgen ben ik er niet. Voorzie je dat het opladen in productie donderdag kan ?
Als er problemen opduiken, is contact opnemen met de bedrijven die het bestand hebben aangeleverd misschien nodig en daar wacht ik liever niet te lang meer mee (gezien de deadline van 15 januari die we de bedrijven zelf hebben opgelegd).

Vriendelijke groeten,

Dave Van Hasselt
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800 MECHELEN
Afdeling Afval- en Materialenbeheer
Dienst Administratief- en Datacentrum
tel. : 015 284 538
www.ovam.be