[Apocalypse.cow] Productie omgeving is fully loaded !!!!!!!!

Tom Van Gulck tom op milieuinfo.be
Wo Jan 24 19:05:34 CET 2018

Hallo apocalypse cow team,

knap werk. Merci voor alle inspanningen. Ik besef dat het niet evident was.

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be <http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be <http://www.milieuinfo.be/>