[Apocalypse.cow] IMJV oefen

De Blende, Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Wo Jan 31 17:12:20 CET 2018

Laatste update,

versie 18.0.25 staat in productie. Het infra team is hier op de hoogte dat morgen het loket officieel open gaat. Ik zal nog een informeren of ze extra aandacht kunnen geven aan die database connectie problemen. Maar ik verwacht niet dat we hier nog problemen mee gaan hebben.

Mvg
Christophe