[Apocalypse.cow] FW: vervallen intelij licenties

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Vr Okt 5 08:37:49 CEST 2018

Wie heeft er een Intelij probleem?

Tijdelijke fix aangegeven door TVG.

Met vriendelijk groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Tom Van Gulck <tom op milieuinfo.be>
Verzonden: donderdag 4 oktober 2018 21:56
Aan: Van Craeynest, Kenzo; Heyvaert, Geert; Snijkers, Marcel; Benny De Buck (benny.de-buck op dxc.com); VAN LINDT, Paul; Geert Van Haute; Riquier, Pascal; Van Autreve, Dries; De Schuyter, Lodewijk; Ulrich Merckx; De Blende, Christophe; Bouckenooghe, Joost
CC: De Bock, Steven
Onderwerp: vervallen intelij licenties

Beste collega's,

blijkbaar zijn er een aantal intelij licenties vervallen. Hierdoor werkt de IDE bij sommigen niet meer. Bij de verlening is spijtig genoeg is mis gelopen. Steven is bezig om dit in orde te brengen. OM toch niet technisch werkloos te zijn, raad ik aan om een 30 dagen trial licentie te downloaden als overbrugging. Marcel heeft dit reeds gedaan en dat werkt.

Zodra de nieuwe licenties in orde zijn, zal Steven een seintje geven zodat jullie de trial terug kunnen vervangen door een nieuwe officiƫle licentie.
Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be>
www.milieuinfo.be<http://www.milieuinfo.be>

[cid:88CF64B4-2C47-48FB-B4AF-3AEF93EE6B24 op mmis.be]