[Apocalypse.cow] Fwd: workshop datastandaarden

De Blende, Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Wo Sep 12 10:32:22 CEST 2018

Co’s

in de mail gaat het over datastandaarden binnen de VO. Dit wordt georganiseerd door AIV. Verwacht wordt dat er 2mensen per team hiernaar toe gaan (als je tussen de lijnen leest).

  *   voor 14 september inschrijven op volgende link -> https://www.milieuinfo.be/confluence/display/AEO/2018-09-20+::+Verslag (en eigenlijk liefst nog vandaag daar de mail naar AIV voor 14 september moet uitgestuurd worden)
  *   afspraak op 27 september in het Herman Teirlinck gebouw in de namiddag

Persoonlijk denk ik wel dat het interessant kan zijn om een paar vuistregels te hebben bij het ontwikkelen van datastructuren.

Met vriendelijke groeten,

Christophe De Blende
Ontwikkelaar

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en Informatiebeheer, en Digitale Maatschappij
M 0498 16 13 87
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be/>

[cid:image001.png op 01D2C81C.23755FE0]<https://twitter.com/omgevingVL> <https://twitter.com/omgevingVL> [cid:image002.png op 01D2C81C.23755FE0] <https://www.facebook.com/Departementomgeving> <https://www.facebook.com/Departementomgeving>  <https://www.facebook.com/Departementomgeving> [cid:image003.png op 01D2C81C.23755FE0] <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving> <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving>

[cid:image004.png op 01D2C81C.23755FE0]

Begin forwarded message: