[Apocalypse.cow] Update 3

Heyvaert Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Do Jul 23 10:43:28 CEST 2020

Dag allen,

Herstel is nog niet volledig. Volgende week ook nog niet present. Hopelijk vanaf 3/8 wel.

Veel succes en voor velen een fijne vakantie gewenst.

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>