[Apocalypse.cow] FW: Beschikbaarheid SSO team (1.NOV tot 12.NOV)

Heyvaert Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Vr Okt 29 15:41:13 CEST 2021

Ter info

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Data- en Informatiebeheer in de Digitale Maatschappij (DIDM)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>

________________________________
Van: Vlieghe Joachim <joachim.vlieghe op vlaanderen.be>
Verzonden: vrijdag 29 oktober 2021 10:44
Aan: Heyvaert Geert <geert.heyvaert op vlaanderen.be>; Van Craeynest Kenzo <kenzo.vancraeynest op vlaanderen.be>; Van Gulck Tom <tom.vangulck op vlaanderen.be>; VAN DAMME Marleen <marleen.vandamme op vlaanderen.be>; Matthys Griet <griet.matthys op vlaanderen.be>; VAN LINDT Paul <paul.vanlindt op vlaanderen.be>; Bouckenooghe Joost <joost.bouckenooghe op vlaanderen.be>; Claeys Wouter <wouter.claeys op vlaanderen.be>; Van Cauwenberge Michiel <michiel.vancauwenberge op hbplus.be>
CC: De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>; Timothy De Bock <timothy.debock.apollo op gmail.com>; Van Autreve Dries <dries.vanautreve op vlaanderen.be>; Snijkers Marcel <marcel.snijkers op vlaanderen.be>; Goedertier Stijn <stijn.goedertier op vlaanderen.be>; Riquier Pascal <pascal.riquier op vlaanderen.be>; De Buck, Benny <benny.de-buck op dxc.com>; De Schuyter Lodewijk <lodewijk.deschuyter op vlaanderen.be>; Lievens Jan <jan.lievens op vlaanderen.be>
Onderwerp: Beschikbaarheid SSO team (1.NOV tot 12.NOV)

Beste allen,

Volgende week zijn er heel wat afwezigheden binnen het SSO team. Daarom even een kort overzicht van wie wanneer beschikbaar is voor vragen en ondersteuning:

  *   Maandag 1.NOV – verlof voor iedereen
  *   Dinsdag en Woensdag – Jan beschikbaar
  *   Donderdag en Vrijdag – Ik controleer tijdens de middag mijn mails. Als ik zelf geen antwoorden kan bieden, dan zal ik (indien dringend) Lode hierover briefen. Hij zal dan in het mate van het mogelijke ’s avonds antwoorden of oplossingen proberen te bieden.

Vanaf maandag 8 november zijn Jan en ik beide opnieuw voltijds beschikbaar.

Gelieve ook jullie collega’s hierover te informeren zodat ze niet nodeloos op reactie zitten te wachten volgende week.

Met vriendelijke groeten,

Joachim Vlieghe

Project Manager

Vlaamse overheid – Departement Omgeving

Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij

+32(0)485 79 53 34