[Bredero_spocs] Oefen release 2.9.16

Bosman, Mathias mathias.bosman op vlaanderen.be
Wo Dec 12 11:23:42 CET 2018

Collega's,

tot op heden heb ik van nog geen enkele cel een antwoord gekregen.
Om vertraging te voorkomen stel ik vrijdag 14/12 als deadline voor, als we om 14u geen antwoord ontvangen hebben gaan we ervan uit dat jullie akkoord gaan met een release.

Mocht iedereen voor die datum nog zijn "go" geven is dat uiteraard ook ok :-)

Groetjes,
Mathias