[Bredero_spocs] Bredero - Oefen release 2.9.2

Bosman, Mathias mathias.bosman op vlaanderen.be
Di Feb 27 10:11:42 CET 2018

Collega's,

Zien jullie de mogelijkheid om voor vrijdag nog een release te doen naar Oefen?
Dit met de kleine fixes die voor gebruikers vrij frustrerend (zoals de link vanuit APEX naar het behandelen van het dossier) zijn en de nog blokkerende problemen voor de word-generatie.

Ik heb deze laatste gebundeld in een EPIC. In de huidige sprint:
https://www.milieuinfo.be/jira/issues/?jql=sprint%20%3D%201227%20and%20%22Epic%20Link%22%20%3D%20BREDERO-344

De meeste problemen (en niet alleen voor GOP) liggen dus bij de generatie van de documenten.
Ik denk dat David hierin eigenlijk al meteen kan zeggen of wat er op ontwikkel staat goed genoeg zal zijn of niet.

Als er problemen zijn die we voorlopig niet opgelost krijgen hiermee lijkt het me best dat we die oplijsten (met desnoods een mogelijke work-around indien mogelijk)
Zodanig kan de business de afweging beter maken aanstaande vrijdag.
Als er nog een release kan komen zal er ook vrijdag voormiddag nog een gezamenlijke testsessie georganiseerd worden in Brussel waarop bovenstaande dan kan uitgelicht worden.

Groetjes,
Mathias