[Bredero_spocs] Sprintplanning

Rabaey, David david.rabaey op vlaanderen.be
Wo Jul 25 09:07:22 CEST 2018

Hallo,

Er is hier een lokaaltje van de juridische dienst ... 3P64. Er is hier geen volk van de juridische dienst, dus ik vermoed dat ze het niet nodig hebben.

Van: Bosman, Mathias
Verzonden: woensdag 25 juli 2018 9:03
Aan: bredero_spocs op list.omgevingvlaanderen.be
CC: Rabaey, David <david.rabaey op vlaanderen.be>
Onderwerp: Sprintplanning

Collega's,

kunnen zij die straks naar de sprintplanning komen mij een seintje geven?
Door de verhuis op de eerste verdieping hebben we hier geen vergaderzalen die al klaar zijn om in gebruik te nemen.

Als iemand nog een zaaltje ter beschikking heeft hoor ik dat graag..
Mathias B.