[Bredero_spocs] Migratie bredero

Tom Van Gulck tom op milieuinfo.be
Ma Mrt 5 19:16:31 CET 2018

Allen,

een korte stand van zaken.

Op de bestanden na is de volledige bredero omgeving gemigreerd. Het kopiëren van de bestanden duurt echter extreem lang gezien het over veel data en vooral veel files gaat.
We vermoeden dat dit in de loop van de nacht afgelopen is. We geven de toepassing dus nog niet vrij voor gebruik.

Bij het uitvoeren van de stappen die reeds afgerond zijn, deden zich geen noemenswaardige problemen voor. Morgen meer.

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be <http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be <http://www.milieuinfo.be/>