[Bredero_spocs] Patch netwerkdriver

Tom Van Gulck tom op milieuinfo.be
Za Mrt 10 11:28:59 CET 2018

Hallo,

er zal geen onbeschikbaarheid zijn van bredero-productie nu woensdag. De patch die we kregen van Oracle en getest hebben, blijkt niet naar behoren te werken.

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be <http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be <http://www.milieuinfo.be/>