[Bredero_spocs] Fwd: Definitieve oefen release 2.9.15

Bosman, Mathias mathias.bosman op vlaanderen.be
Za Nov 10 13:08:12 CET 2018

Collega's,

Gisteren werd release 2.9.15 op oefen gereleased.
Graag zo snel mogelijk een seintje voor een go / no-go.
Ik stuur elke dag een update mocht ik nog niet van iedereen een signaal ontvangen hebben.

Groetjes,
Mathias B.

Begin doorgestuurd bericht:

Van: "Bosman, Mathias" <mathias.bosman op vlaanderen.be<mailto:mathias.bosman op vlaanderen.be>>
Datum: 9 november 2018 om 16:16:05 CET
Aan: "Rabaey, David" <david.rabaey op vlaanderen.be<mailto:david.rabaey op vlaanderen.be>>, "Witters, Niels" <niels.witters op vlaanderen.be<mailto:niels.witters op vlaanderen.be>>
Kopie: "WAUTERS, David" <david.wauters op vlaanderen.be<mailto:david.wauters op vlaanderen.be>>, "Snijkers, Marcel" <marcel.snijkers op vlaanderen.be<mailto:marcel.snijkers op vlaanderen.be>>, "bredero_spocs op list.omgevingvlaanderen.be<mailto:bredero_spocs op list.omgevingvlaanderen.be>" <bredero_spocs op list.omgevingvlaanderen.be<mailto:bredero_spocs op list.omgevingvlaanderen.be>>
Onderwerp: Definitieve oefen release 2.9.15

Collega's,

Marcel zal de definitieve versie van 2.9.15 op oefen zetten en jullie seintje geven wanneer voltooid.
Maandag heb ik zelf dagje verlof maar zal wel wat in het oog houden.

Nog ter info, de release notes link: https://www.milieuinfo.be/confluence/display/BREDERO/20181008+Bredero+2.9.14+-+2.9.15
(mocht ik iets over het hoofd gezien hebben laat maar weten)

Groetjes,
Mathias B.