[Bredero_spocs] Bredero Metadata export naar XML

Snijkers, Marcel marcel.snijkers op vlaanderen.be
Di Jan 15 18:47:52 CET 2019

Beste,

Zoals reeds een tijdje bekend heb ik aan een oplossing gewerkt om de metadata naar versie controle systeem over te zetten.

Het zou mij heel erg helpen als diegene die met metadata in contact komen (ontwikkelen van procedures, taken, stukken, sjablonen) de volgende pagina eens grondig nakijken, met daarin een mapping tussen database tabel en xml export structuren.

https://www.milieuinfo.be/confluence/display/BREDERO/Export+naar+XML

Belangrijk: op het einde van de pagina is er een link naar een zip bestand dat momenteel de volledig bredero metadata bevat (geexporteerd vanuit de databank). Gelieve dit zipbestand te downloaden en na te kijken op correctheid en volledigheid van door jullie ontwikkelde metadata. Als er zaken overbodig zijn mogen die ook altijd doorgegeven worden.

Alle opmerkingen zijn welkom.

Vriendelijk bedankt,
Marcel