[Codebusters] FW: Afbouw federaal token aan ACM kant

Heyvaert Geert geert.heyvaert at vlaanderen.be
Wed Aug 30 09:15:29 CEST 2023

Beste PO's,

Zie beneden bericht van het INFRA team. Beste is om jullie eindgebruikers van onze applicaties hierover te informeren, zodat ze tijdig kunnen overschakelen naar een andere manier van aanmelden...

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Programma Gebiedsontwikkeling en Teamlead Phoenix

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Strategie, Internationaal, Digitaal en Organisatie (SIDO)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert at vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert at vlaanderen.be>