[Codebusters] BSOS go live

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Thu Dec 14 00:29:30 CET 2023

Dat van de briefteskten is van lang geleden, daar heeft Codebusters weinig mee te maken. Maar dat zijn de dingen dat moeilijk te voorspellen zijn. Er was een opkuis van oude briefteksten, die als je die nog eens doet rare fouten geeft. Als je altijd een clean database hebt is dat geen issue. Maar ik heb de replay moeten stoppen om een config recht te zetten.  En eens uw query model out of sync is met het command model heb je prijs ...

Waarom de lange replay nodig is (view model dus), is mij nog niet helemaal duidelijk, maar de titels op VvV en PV dossiers kwamen niet tevoorschijn in de UI. Nu met de volledige replay wel ...  Het zal idd niet met aantekeningen te maken hebben, maar misschien met HHD of SD nummer of misschien nog met handhavingsprioriteiten veranderingen.  Ik heb die veronderstelling zelf ook gemaakt en ze klopt spijtig genoeg niet.

Mvg
Christophe