[IT-dienstenleveranciers] issues ophalen gegevens bij sommige gemeenten, tussen 30/7/18 17:00 en 31/7/18 09:40

Samantha De Kleijn samanthadekleijn.awv op gmail.com
Di Jul 31 19:24:03 CEST 2018

Beste,

Zou u mij kunnen verwijderen uit de lijst van ontvangers ajb?
Ik werk immers niet langer voor AWV.
Alvast bedankt!

Mvg,
Samantha