[IT-dienstenleveranciers] Opgelost... OMV: oorzaak gekend, Magda onderzoekt...FW: OMV, enkel in OEFEN-omgeving, issues met de bevraging van RuimteEnOmg.GeefPersoon

Omgevingsloket, communicatie omgevingsloket.communicatie op vlaanderen.be
Ma mei 8 15:30:12 CEST 2023


Beste,
Intussen heeft Magda dit opgelost, RuimteEnOmg.GeefPersoon is terug beschikbaar in OEFEN


Met vriendelijke groeten

Team Omgevingsloket



DEPARTEMENT OMGEVING

https://www.omgevingsloket.be<https://clicktime.symantec.com/3SRPgzysceH6yWSB16aXZ1e7VN?u=https%3A%2F%2Feur03.safelinks.protection.outlook.com%2F%3Furl%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.omgevingsloket.be%252Fmain%26data%3D02%257C01%257Cpieter.lamote%2540vlaanderen.be%257C529fa5a478a64b35a7b208d6cf97652b%257C0c0338a695614ee8b8d64e89cbd520a0%257C0%257C0%257C636924646482720816%26sdata%3Dpb3lvMMuvmb8Fh9zlkU2aeQqE47P4YSHiqfnqJOIcXo%253D%26reserved%3D0>


________________________________
Van: Omgevingsloket, communicatie <omgevingsloket.communicatie op vlaanderen.be>
Verzonden: maandag 8 mei 2023 13:59
Onderwerp: OMV: oorzaak gekend, Magda onderzoekt...FW: OMV, enkel in OEFEN-omgeving, issues met de bevraging van RuimteEnOmg.GeefPersoon

Beste,
Oorzaak is gekend en het is alvast niet door de release van OMV, maar door een infra-bijsturing aan MAGDA-kant.
Magda onderzoekt verder hoe ze dit kunnen oplossen, zie hun incidentpagina:
https://www.vlaanderen.be/digitaal-vlaanderen/status/incidenten-geschiedenis/kpl3zj942xzp


Met vriendelijke groeten

Team Omgevingsloket



DEPARTEMENT OMGEVING

https://www.omgevingsloket.be<https://clicktime.symantec.com/3SRPgzysceH6yWSB16aXZ1e7VN?u=https%3A%2F%2Feur03.safelinks.protection.outlook.com%2F%3Furl%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.omgevingsloket.be%252Fmain%26data%3D02%257C01%257Cpieter.lamote%2540vlaanderen.be%257C529fa5a478a64b35a7b208d6cf97652b%257C0c0338a695614ee8b8d64e89cbd520a0%257C0%257C0%257C636924646482720816%26sdata%3Dpb3lvMMuvmb8Fh9zlkU2aeQqE47P4YSHiqfnqJOIcXo%253D%26reserved%3D0>


________________________________
Van: Omgevingsloket, communicatie
Verzonden: maandag 8 mei 2023 11:25
Onderwerp: OMV, enkel in OEFEN-omgeving, issues met de bevraging van RuimteEnOmg.GeefPersoon


Beste OMV-webservice-afnemer,



Er zijn na de release van afgelopen vrijdag in OEFEN issues vastgesteld met de bevraging van RuimteEnOmg.GeefPersoon in OEFEN

Hierdoor krijg je een foutmelding terug: "<Diagnose>[FOUTCODE: 20230508084917] De toegang tot de gegevens is geweigerd.</Diagnose>"


Dit is momenteel in onderzoek, zodra de oorzaak is gevonden zal dit worden gecommuniceerd.





Met vriendelijke groeten

Team Omgevingsloket



DEPARTEMENT OMGEVING

https://www.omgevingsloket.be<https://clicktime.symantec.com/3SRPgzysceH6yWSB16aXZ1e7VN?u=https%3A%2F%2Feur03.safelinks.protection.outlook.com%2F%3Furl%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.omgevingsloket.be%252Fmain%26data%3D02%257C01%257Cpieter.lamote%2540vlaanderen.be%257C529fa5a478a64b35a7b208d6cf97652b%257C0c0338a695614ee8b8d64e89cbd520a0%257C0%257C0%257C636924646482720816%26sdata%3Dpb3lvMMuvmb8Fh9zlkU2aeQqE47P4YSHiqfnqJOIcXo%253D%26reserved%3D0>

------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://list.milieuinfo.be/pipermail/oml_it/attachments/20230508/a2a7d27c/attachment-0001.htm>


More information about the Oml_it mailing list