[Phoenix] DP stukken met zelfde local id op oefen

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Thu Apr 21 09:48:58 CEST 2022

Ok merci Pieter voor de voorbeelden,

@Phoenix, komt erop neer dat er nog een issue is met de local id's die we berekenen voor DP stukken. Blijkbaar mappen we BEREKENDE_GEODATA en GEODATA naar eenzelfde local id. Gevolg is natuurlijk dat voor DP stukken er dan dubbels zijn.

@Heyvaert Geert<mailto:geert.heyvaert at vlaanderen.be> maken we hier nog een unplanned van, lijkt mij slim om dat nog te fixen voor de go live van 30 april. Tenzij we weten dat LOD nog niet live gaat? Dan lijkt mij dit niet zo dringend.