[Phoenix] SSO migratie ikv Vlimperscode aanpassingen

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Fri Apr 29 20:29:24 CEST 2022

Dag Lode,

even ter verduidelijking voor het team, want er waren nog een paar bezorgdheden.

  1.  indien we op OpenAM blijven, gaan we een extra property "OVO"-code krijgen voor de ingelogde gebruiker. Deze moeten we dan gebruiken om in de nieuwe entiteiten lijst de ACD code te vinden? Dit is vooral een verduidelijking voor mij 🙂
  2.  wat is de timing juist?
     *   voor ontwikkel dacht ik dat we afgesproken hadden om ergens eind volgende week iets te hebben?
     *   voor oefen zou het voor ons beter zijn zou dit zo lang mogelijk blijven zoals het in productie is. Zodat wij nog hot fixes kunnen blijven uitvoeren en testen indien nodig. Je weet maar nooit. Is dit iets dat mogelijk is?

Zoals afgesproken gaat Phoenix voor de vlucht voorwaarts, maar we willen ook vermijden dat we in een situatie komen dat we onze business niet meer snel kunnen helpen.

Alvast bedankt,
Christophe