[Phoenix] Sprint review Phoenix nu vrijdag: zijn jullie erbij?

WILLEMS PETER peter.willems at vlaanderen.be
Wed Aug 17 16:22:03 CEST 2022

Dag Geert,

Ik zal vrijdag deelnemen aan de Sprint Review

Hans heeft me een beetje gebrieft over de migratie van de planbaten- deelpercelen.
Maar als jullie nog concrete vragen hierover hebben aan hem , dan beter voordien nog even contact met hem opnemen.

met vriendelijke groeten,

Peter Willems
expert monitoring en data-analyse
T. 0032-(0)474764317