[Phoenix] tijdstip doorlopen RVR toets

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Mon Dec 12 10:54:37 CET 2022

Dag Kathleen, Vicky,

in de planning hebben we dus gekozen om dan de RVR adviesvraag verplicht te maken in de start fase en de RVR adviesvraag in scoping fase weg te halen. Het ticket staat op onze sprint. Indien de conclusie niet klopt en het anders opgezet moet worden kunnen we dit best via teams verder bespreken.

Het ticket met de info kan je hier<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/DSI2-1721> terugvinden.

Mvg
Christophe