[Phoenix] BSOS verbalisaten

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Thu Dec 15 17:28:24 CET 2022

Dag Iris, Joachim,

bij deze de lijst voor alle organisaties waarvan ik weet dat deze in ACM / IDM bestaan (cfr gemapt vanuit DSI).

@Vlieghe Joachim<mailto:joachim.vlieghe at vlaanderen.be> het zou dus de bedoeling zijn dat al die organisaties het BSOS_Verbalisant privilege moeten kunnen krijgen. Technisch is alles normaal al in orde aan onze kant, cfr volgende config

- name: BSOS_Verbalisant
  roles:
    - bsos-verbalisant

Voor de volledigheid, hier nog de link naar de confluence pagina van BSOS waar het integratie dossier beschreven staat. https://www.milieuinfo.be/confluence/x/KhZuAg.

De lijst gaat nog groeien, lokale politiezones is nog een grote set die toegevoegd moet worden.

@Baeyens Iris<mailto:iris.baeyens at vlaanderen.be>

belangrijk, je kan de codelijst in productie nog niet aanvullen. Als je in productie email wijzigen doet, laat het mij weten. Dan moet ik de lijst in ontwikkel / oefen codelijst up to date houden. En pas bij volgende productie release van BSOS ben je dan weer zelfredzaam om de codelijst zelf aan te vullen.

Mvg
Christophe