[Phoenix] gebruik CRAB in Data Manager

De Blende Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Di Aug 1 14:29:13 CEST 2023

Dag Wouter,

denk niet dat dat met CRAB werkt, je hebt hier alleen maar een straatnaam. Plus mijn vermoeden is dat daar ADP service achter ligt. Het gaat hier uiteindelijk om het opzoeken van perceel informatie als ik het goed heb?

Ik denk dus dat er 2 schermen zijn binnen leegstand en dat het dat dan ook is.

Mvg
Christophe
________________________________
Van: Brems Wouter <wouter.brems op vlaanderen.be>
Verzonden: dinsdag 1 augustus 2023 11:39
Aan: De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>; phoenix op list.omgevingvlaanderen.be <phoenix op list.omgevingvlaanderen.be>
Onderwerp: RE: gebruik CRAB in Data Manager

Hoi Christophe, collega’s,

Voor alle veiligheid nog even gecheckt.

Ik heb in de module ROP nog volgende ‘straataspect’ teruggevonden. Zou het kunnen dat in deze module ook informatie via de CRAB service opgehaald word?

In principe moet de gebruiker volgens mij zelf de straat selecteren na aanklikken van het perceel. Langs de andere kant is de module zo ‘intelligent’ dat enkel straatnamen getoond worden in de uitklaplijst die van toepassing zijn op het grondgebied van de gemeente.

[cid:image006.png op 01D9C46C.E0186EF0]

Met vriendelijke groeten,

Wouter Brems

M. 0032-(0)478755256