[Phoenix] Bedankt!

Heyvaert Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Za Aug 26 10:46:16 CEST 2023

Top, goed nieuws.

Herstel wel!!!

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Programma Gebiedsontwikkeling en Teamlead Phoenix

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Strategie, Internationaal, Digitaal en Organisatie (SIDO)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>