[Phoenix] FW: Vlabel ontvangt momenteel geen LSB bestanden

Van Gulck Tom tom.vangulck op vlaanderen.be
Ma Dec 18 17:04:43 CET 2023

fyi

From: Van Gulck Tom <tom.vangulck op vlaanderen.be>
Date: Monday, 18 December 2023 at 16:49
To: Driesen Johan <johan.driesen op vlaanderen.be>
Cc: Brems Wouter <wouter.brems op vlaanderen.be>, phoenix op lists.omgeving.vlaanderen.be <phoenix op lists.omgeving.vlaanderen.be>
Subject: Re: Vlabel ontvangt momenteel geen LSB bestanden
Johan,

Dit bestand zal deze nm aangeleverd worden. Wil dat morgenochtend bevestigen aub.

Groeten

Tom Van Gulck
CIO
DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Strategie, Internationaal, Digitalisering en Organisatie (SIDO)
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be<http://www.milieuinfo.be/>