[Phoenix] Verlofplanning

Heyvaert Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Vr Dec 22 11:05:44 CET 2023

Dag Peter,

Dank voor de update. Ook voor jou de beste wensen voor 2024.

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Programma Gebiedsontwikkeling en Teamlead Phoenix

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Strategie, Internationaal, Digitaal en Organisatie (SIDO)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>